Scena
bpz.ba “”Kad proÄitate Markovu kolumnu” shvatit ćete da je ponovo “morate” proÄitati zbog sebe!
LGBT aktivisti, antifaÅ¡isti i ‘isilovci’ razaraju Äovjeka!
Koje su to Äinjenice koje nas opredjeljuju u svakodnevnom zauzimanju stajaliÅ¡ta? Nije li priroÄ‘eno zdravom ljudskom razumu, ljudskoj prirodi i nije li sama esencija Äovjeka – imati dovoljno Äinjenica za zauzimanje stava i na temelju toga donoÅ¡enja odluka. Tu dolazimo na samo izvoriÅ¡te pojma ljudske slobode, preuzimati tuÄ‘u i nametnutu interpretaciju i miÅ¡ljenje, ili – imati svoje
Nitko nije nehotice otkrio kvaku danaÅ¡njega “antifaÅ¡izma†kao povjesniÄarka Koren s Filozofskog fakulteta u Zagrebu u debati s hrvatskim povjesniÄarom Antom Nazorom. Kvaka je u interpretaciji Äinjenica. Drugim rijeÄima, vrhunski luksuzni auto možemo gledati kao sredstvo za ugodno putovanje, ali ga možemo nazvati i oružjem. Samoubojici ili ubojici je oružje, normalnom Äovjeku je sredstvo za ugodan život. KljuÄni nedostatak danaÅ¡nje hrvatske države je Å¡to financira miÅ¡ljenje, a pogotovo poruku, da je taj auto – oružje. Idemo vidjeti – kako?
Slika prva
Svjetske televizije obavijestile su narode svijeta kako su ‘isilovci’ uÅ¡li u povijesni grad Palmiru, gradić dvjestotinjak kilometara sjeveroistoÄno od glavnog sirijskog grada Damaska, te da se realno može oÄekivati kulturocid nad neizmjerno vrijednom povijesnom ostavÅ¡tinom i zaÅ¡tićenom svjetskom baÅ¡tinom. Naime, najraniji zapis o ovome gradu je semitskog podrijetla i govori o Tadmuru. Grad se spominje u Bibliji, a zapisano je da ga je dao izgraditi Davidov sin i kralj Judeje – Solomon. Prve zapise o danaÅ¡njoj Palmiri arheolozi su pronaÅ¡li na glinenim ploÄicama na ostacima Babilona u gradu Mariju. Gradić je postao Palmira u vrijeme Rima, raÄuna se, oko tri stoljeća prije Krista.
Slika druga
Kumrovec je malo zagorsko mjesto u Hrvatskoj, ni po Äemu drukaÄije od stotine takvih mjesta u Hrvatskom zagorju. Poznato je kao stvarno ili izmiÅ¡ljeno mjesto (posve nevažno) roÄ‘enja jugoslavenskog komunistiÄkog diktatora Josipa Broza Tita. ÄŒinjenice govore da je na temelju relevantnih meÄ‘unarodnih istraživanja druge polovice dvadesetoga stoljeća Tito svrstan u red nekolicine najvećih svjetskih zlotvora, usporeÄ‘ujući broj ubijenih i progonjenih tijekom njegove vladavine. Usporedbe mogu biti i drukÄije, ali ni jedan mu model ne bi iÅ¡ao u prilog, pogotovo odnos ubijenih prema ukupnom stanovniÅ¡tvu zemlje kojom je vladao. ÄŒinjenica je takoÄ‘er da je bio diktator države Jugoslavije koja je svojim postojanjem stvarno i po definiciji bila potpuna suprotnost težnjama velike većine hrvatskoga naroda. Ta Äinjenica je surovo potvrÄ‘ena 1991., kada je hrvatski narod svoju želju za slobodom i samostalnošću platio tisućama poginulih, desetinama tisuća ranjenih i milijardama eura materijalnih Å¡teta.
Slika treća
Irska je na najdemokratskiji naÄin poznat suvremenoj civilizaciji, referendumom svojih graÄ‘ana donijela odluku o potpunoj formalnoj jednakosti heteroseksualaca i homoseksualaca, o ustavnom izjednaÄavanju dosadaÅ¡njeg irskog heteroseksualnog braka s novim i budućim homoseksualnim brakom. Iz toga, naravno, proizlaze i sva ostala prava koja brak simbolizira, kao i odgoj djece.
Meni je na dostupnim hrvatskim tv kanalima najsnažnija bila izjava mladoga Irca, zagovornika homoseksualnoga braka, koji je svoje “za†obrazložio rijeÄima: “Irsku se do sada smatralo rigidnom katoliÄkom zemljom….â€.
Koje su to Äinjenice koje nas opredjeljuju u svakodnevnom zauzimanju stajaliÅ¡ta? Nije li priroÄ‘eno zdravom ljudskom razumu, ljudskoj prirodi i nije li sama esencija Äovjeka – imati dovoljno Äinjenica za zauzimanje stava i na temelju toga donoÅ¡enja odluka. Tu dolazimo na samo izvoriÅ¡te pojma ljudske slobode, preuzimati tuÄ‘u i nametnutu interpretaciju i miÅ¡ljenje, ili – imati svoje. Može li se Äovjeka držati slobodnim ako nema mogućnost raspolaganja dovoljno relevantnim Äinjenicama na temelju kojih će donijeti svoju odluku? Nije li bez toga sloboda izjednaÄiva s dužinom lanca kojim se veže pas, koji može biti slobodan u krugu od deset ili sto metara, ali uvijek mu stvarna sloboda ovisi od – gospodara.
Da se vratimo mladom Ircu. Ne znam iz ove prizme što je on doživio i je li imao neugodnosti negdje u svijetu radi toga što je prije odluke na ovome referendumu bio “rigidni katolik†i kakve to veze ima sa homoseksualnim brakom?
Å to je to “rigidni katolik†i tko ima pravo neupitno definirati taj pojam i njegovo znaÄenje u druÅ¡tvenim odnosima?
Koliko se sjećam iz Irske tijekom zadnjih dvadesetak godina od kada se sve tamo promijenilo u pristupu homoseksualnim “pravimaâ€, nije bilo nikakvih naznaka da tamo irski katolici, a to znaÄi golema većina Iraca, progone bilo koga zbog drukÄije boje kože, vjere, nacionalnosti ili da nekakva policija viri noću u sobe Iraca. Na temelju Äega bi onda deÄko, koji može imati dvadesetak i neÅ¡to godina, imao miÅ¡ljenje o svom narodu kao – rigidnom?
Promocija homoseksualnosti – udarac u temelje civilizacije
U Hrvatskoj je, pod okriljem hrvatske države, tijekom proteklih nekoliko godina, posve normalno uz svekoliku državnu logistiÄku i financijsku potporu, marÅ¡irala svita deklariranih pedofila pod krinkom znanstvenika, pokuÅ¡avajući putem razliÄitih modela i pojmova seksualnih sloboda i prava famoznih manjina, od “zadrtog†Hrvata napraviti novoga Äovjeka.
Sjetimo se samo kako su profesionalne LGBT udruge pojaÄane svim državnim i paradržavnim agencijama, te provladinim medijima militantnom iskljuÄivošću nasrnule na Udrugu “U ime obitelji†i Željku Markić, ne libeći se ni premlaćivanja njenih aktivista zbog zalaganja za svoje stavove. Nije li u mikro svijetu premlaćivanje jednog aktivista zbog njegovih posve uobiÄajenih stavova u konkretnom druÅ¡tvu, usporedivo s udarcem Äekića nekog isilovca po ostatku Palmire?
Može li netko osporiti utemeljnost tvrdnje da danaÅ¡nja civilizacija poÄiva na bioloÅ¡koj reprodukciji Äovjeka, barem koliko na baÅ¡tini Palmire, Babilona, Egipta, GrÄke ili Rima jer jednostavno ne bi bilo baÅ¡tine ÄovjeÄanstva da nije bilo ljudskoga roda na zemlji, a njega ne bi bilo da su svijetom ravnali danaÅ¡nji LGBT profesionalci ili u Å¡iroj hrvatskoj inaÄici – danaÅ¡nji antifaÅ¡isti.
Koliko se u javnosti opsjednutoj pravovjernošću i oportunizmom prema tzv. seksualnim slobodama, koje se po potrebi umotavaju u manjinske slobode, slobodnu ljubav ili Äak antifaÅ¡izam, može naći podataka o tome da je seksualna sklonost u jednom svome dijelu opredjeljena socijalnim utjecajem? Kako tumaÄiti Äinjenicu da su u pravilu danas u zapadnoj civilizaciji muÅ¡karcima seksualno privlaÄnije žene televizijskoga tipa detereminirane na prototipu proseksualne ponude svega i svaÄega, a u dijelu afriÄkih naroda seksualno je privlaÄniji tamoÅ¡njim muÅ¡karcima sasvim suprotan tip žena. Å to je žena krupnija, gojaznija, seksualno je privlaÄnija. Je li to moguće objasniti genetskim razlikama meÄ‘u europskim bijelcima i afriÄkim crncima, ili je u pitanju socijalni utjecaj konkretnih druÅ¡tava i tradicije, definirane izmeÄ‘u ostaloga i opstankom i nužnošću obiÄne reprodukcije života.
Usprkos svjesne dimenzije ljudske seksualnosti, seksualnost je ostala i biti će sve dok je Äovjek vrsta živih bića, reproduktivnoga karaktera. Jedna dimenzija ne iskljuÄuje drugu, niti prva može zamijeniti drugu.
Nije li namjera iskljuÄive socijalizacije reproduktivnosti zapravo pokuÅ¡aj poniÅ¡tavanja ljudske prirode i Äovjeka kao vrste, nije li dokazana svjesnost seksualnosti istodobno i dokaz da na ljudsku prirodnu seksualnost mogu utjecati i utjeÄu druÅ¡tvo, odgoj, civilizacija? Kako je moguće onda univerzalnim ljudskim i druÅ¡tvenim izborom proglaÅ¡avati reproduktivnu nesposobnost oÄitovanu u homoseksualnom odnosu ili sklonosti? Nije li promocija homoseksualnosti istodobno i udarac u same temelje civilizacije, daleko veći, sudbonosniji i od mogućih isilovih bagera na ostacima Palmire?
A ljude, znanstvenike i udruge, ukljuÄujući i KatoliÄku crkvu koja upozorava na neprihvatljivost odgoja djece u homoseksualnim parovima, danas se doslovno razapinje ako uspiju uopće doprijeti u javnost.
KatoliÄka rigidnost naspram neprirodne seksualnosti
Nemamo argumente, ne barem valjane i provjerljive na temelju kojih bi mladog Irca mogli nazvati rigidnim, a on se brani od toga i dokazuje da nije – rigidan. Ima li u tome možda manipulacije? Pogledajmo na drugom primjeru.
Na dan predviÄ‘enog, pa otkazanog, posjeta Predsjednice Republike Hrvatske muzeju u Kumrovcu, na Dnevniku HTV-a voditeljica obavjeÅ¡tava hrvatsku javnost da će – Predsjednica posjetiti Kumrovec uoÄi proslave Dana mladosti… Nigdje se ne može naći uporiÅ¡te za to da je posjet Predsjednice vezan s “proslavom Dana mladostiâ€, niti je ona to ikada na bilo koji naÄin dala naslutiti. Sasvim suprotno. Ali, vijest je odaslana sa sasvim preciznom porukom i znaÄenjem. ZaÅ¡to se onda Å¡alje takva poruka?
Da se vratimo na samu bit stvari.
Tito zloÄinac je egzaktna povijesna Äinjenica, ali povjesniÄarka Koren na javnoj televiziji, hrvatskome narodu, koji plaća i njeno radno mjesto i tu javnu govornicu, poruÄuje kako ona ima pravo i obvezu, Äinjenice koje ne mogu biti drukÄije, inaÄe ne bi bile Äinjenice – drukÄije interpretirati.
Uzalud joj je Ante Nazor, jednako kao i voditelju Novokmetu, pokuÅ¡avao reći viÅ¡e puta kako je on uz to Å¡to je povjesniÄar i hrvatski povjesniÄar. Naime, svaka zemlja na svijetu, kojom upravlja njena slobodna država vodi raÄuna o tome Å¡to će financirati, Å¡to će podupirati i Å¡to želi time postići? Niti je moguće biti povjesniÄar u Hrvatskoj te pripadati zajednici svjetskih povjesniÄara ako istodobno nisi i – hrvatski povjesniÄar. Koren misli da može. ZaÅ¡to bi takvo miÅ¡ljenje plaćao hrvatski narod?
Državnim novcem se financiraju državni, a to bi uvijek morali biti – nacionalni interesi. Kome je u Hrvatskoj u interesu financirati interpretaciju povijesnih Äinjenica o ubijanju stotina tisuća Hrvata kao neÄem Å¡to nije neupitno zlo? A ubojicu koji je to zapovjedio – prihvatljivom osobom?
Zašto bi, jednako tako, hrvatska država plaćala LGBT udruge, nekoliko desetaka aktivista, koji promoviraju svoju seksualnost kao vrhunac ljudske osobnosti, a istodobno hrvatski narod demografski izumire? Hrvatski narod mora plaćati zaštitu socijalnih prava ljudi jer je to i civilizacijsko i kršćansko dostignuće, ali to je golema razlika od plaćanja promocije neprirodnih seksualnih sklonosti.
Tko je irskoga mladića uvjerio da je nužno, potpuno, u svim segmentima života izjednaÄiti homoseksualca i hetereoseksualca, kad je posve jasno svakome s mrvicom mozga da nisu jednaki, niti smiju biti. Ne govorimo tu o njihovoj usporedivoj sposobnosti u kirurÅ¡koj dvorani, u programiranju raÄunalnoga softvera, u pjevanju ili umjetniÄkom talentu, niti o njihovim ljudskim, prijateljskim i kolegijalnim vrijednostima, govorimo o prirodnim reproduktivnim mogućnostima koje su jednostavno zadate Äinjenicom da je Äovjek – bioloÅ¡ko biće s praiskonskom potrebom prirodne reprodukcije. ZaÅ¡to bi bila “katoliÄka rigidnostâ€, izmeÄ‘u ostaloga, reći javno da je nehumano ukupnoj ljudskosti pretpostaviti – seksualnu oznaku, koju profesionalni LGBT aktivisti doslovno lijepe na Äelo ljudima koje navodno Å¡tite?
Palmira-Kumrovec-Irska -udar na Äovjekove korijene
Å to je, dakle, zajedniÄko slikama koje smo naveli u uvodu u ovu analizu?
I u Palmiri i u Kumrovcu i u Irskoj (ne samo njoj) radi se u izravnom udaru na korijene Äovjeka. BriÅ¡e se ljudski identitet radi stvaranja novog Äovjeka.
ZajedniÄka je Äinjenica da je u svijetu danas istina ono Å¡to vidimo, ono Å¡to nam se servira i da naÅ¡a sloboda odluÄivanja, a to bi valjda trebala biti centralna nit svake ljudske slobode, izrazito ovisi o selektorima dostupnih informacija. Selektori su uvijek države, preko vlasnika i kontrolora medija i ukupne javnosti. Koliko god govorili o medijskim slobodama, u svim zemljama svijeta glavni selektor je država jer iskljuÄivo država ureÄ‘uje pravila javnoga ponaÅ¡anja. Smije li organizirano druÅ¡tvo zanemariti tu Äinjenicu?
Ne smije. Irska je dokaz, Hrvatska je dokaz, slike iz Kumrovca sa stotinama ljudi u obilježjima zloÄinaÄkog i nehumanog režima, slike sa sirijskoga ratiÅ¡ta gdje do juÄer posve normalni mladići iz susjedstva postaju životinje u masovnoj histeriji (ako je netko već zaboravio slike koje smo pet godina gledali ili im izravno svjedoÄili od 1991. do 1995. godine u Hrvatskoj) jasno pokazuju da se masovnim medijima može lako postići ciljano ponaÅ¡anje velike većine ljudi u donoÅ¡enju sasvim konkretnih odluka.
Niti su Irci roÄ‘eni kao rigidni katolici niti je moguće esencijalno biti rigidan i biti katolik istodobno, niti je demokratska odluka o ustavnoj jednakosti istospolnog braka prirodno stanje identiteta jednoga Irca, niti može biti prirodno stanje bilo kojeg Äovjeka, a pogotovo homoseksualca, niti je musliman u Francuskoj ili BiH roÄ‘en biti ratnik protiv civilizacije, niti kao musliman smije biti rigidan. A jesu i bili su.
Razloge takvog ponaÅ¡anja treba iskljuÄivo tražiti u “interperataciji Äinjenica†i utjecaju država na svakodnevno ponaÅ¡anje i identitet obiÄnoga Äovjeka.