Scena
Žana Alpeza: Jesmo li se približili Sodomi i Gomori, Äeka li nas ‘Božji gnjev’
U kršćanskoj i islamskoj tradiciji Sodoma i Gomora su postali sinonim za okorjeli grijeh, a njihov nestanak s ispoljavanjem Božijeg gnjeva. Neki vjernici smatraju da je homoseksualnost i zoofilija grijeh zbog kojih su kažnjeni stanovnici Sodome i Gomore, iako to Knjiga postanka izrijekom ne navodi.
Sodoma i Gomora su gradovi koji su ležali u vrlo plodnoj ravnici koju je natapala rijeka Jordan. No, stanovnici tih gradova i okolnih krajeva su bili vrlo izopaÄeni. Žitelji tih gradova su umislili su se da su gospodari života i smrti, da su oni bogovi koji mogu Äiniti Å¡to hoće, a mnogi danas upravo tako žive, ponaÅ¡aju se, bahate se, prave se i igraju Bogova!
Stanovnici tih gradova su pretvarali ljude u obiÄne predmete za iskoriÅ¡tavanje u objekte svoje izopaÄenosti. I zato toj civilizaciji viÅ¡e nije bilo mjesta na zemlji. Sodoma i Gomora su mitski gradovi spomenuti u Knjizi postanka, a kasnije obraÄ‘eni u Hebrejskoj Bibliji, Novom zavjetu iDeuterokanonskim izvorima kao i Kuranu.
Božanska presuda je bila da se Sodoma i Gomora, zajedno sa dva druga obližnja grada, unište vatrom i sumporom.
Sodoma i Gomora su također korištena kao metafora za poroke, blud, sodomija i homoseksualnost. Neki vjernici smatraju da je homoseksualnost i seksualno općenje sa životinjama grijeh zbog kojih su kažnjeni stanovnici Sodoma i Gomora, iako to Knjiga postanka izravno ne navodi
DanaÅ¡nja psihijatrija za gore neke od navedenih odnosa u medicinskoj kategorizaciji ima „dijagnoze za odreÄ‘ena stanja“ itd…Ali ovdje nije samo rijeÄ o sekusalnosti već o tome koliko se ljudi „igraju Bogova“.
Današnja situacija
PriÄa o Sodomi i Gomori je kad Äovjek dopusti „neobuzdanu slobodu“, preÄ‘e granice ÄovjeÄanstva, traži se u okovima raznih opijata, grijeha noći, ludosti, bezobrazluka, srama, stida, oskvrnuća, netolerancije, perverzije, oholosti, ljubomore, nekulture,obmane, lukavosti, raspcjep „bogath i siromaÅ¡nih“, itd…
Ako promotrimo situaciju u kojoj danas živimo, onda ćemo primijetiti iste ili vrlo sliÄne elemente «kulture smrti»
Moderni Äovjek se sve viÅ¡e osjeća gospodarom života i smrti. Navedimo negativne primjere najnovije svjetske povijesti. Hitler i Staljin – a za njima odmah idu i predsjednici koji su uniÅ¡tili, bez ikakvih skrupula, milijune ljudi. Jasno je da tako može postupati s ljudima samo njihov gospodar – Bog. Ovo stremljenje se uoÄava na politiÄkom i osobnom planu.
Kad se Boga izbacilo iz života, onda se poÄinje glumiti Boga i sebe postavljati za gospodara života i smrti. ÄŒovjek se usuÄ‘uje, sve viÅ¡e, dirati u gene, ne znajući Å¡to će se dogoditi sutra kad se poremete odnosi. Već vidimo koliko se poremetio okoliÅ¡, poÄet od zatrovanosti podzemnih voda do ozonskih rupa. I nitko ne zna kakve će to imati posljedice za ÄovjeÄanstvo budućih generacija.
Zamislimo samo kakva bi katastrofa nastala kad bi, zbog nekakvog potresa, popustila neka velika brana umjetnog jezera. Katastrofa za silno velike krajeve, ništa manja od katastrofe Sodome i Gomore. A ta katastrofa će jednom doći. I mora doći.
Sve više i više se odobrava eutanazija, ubojstvo iz „samilosti†ili planirano i „humano†uklanjanje starijih i nemoćnih, kao i radno nesposobnih. Novi bogovi su uveli sasvim nove kriterije po kojima vladaju i raspoređuju svijet.
IskoriÅ¡tavanje Äovjeka i pretvaranje u najobiÄniji stroj. ÄŒinjenica je da nikada u povijesti ljudska prava nisu bila naglaÅ¡avana kao danas, a da Äovjek, pojedinac nema ama baÅ¡ nikakva prava. Pogledajte radnike, ne samo kod nas, nego Å¡irom svijeta kako teÅ¡ko rade, a ne dobivaju plaću, bez ikakvih prava. StraÅ¡ne stvari se mogu Äitati u raznim svjetskim izvjeÅ¡tajima.
A ni kod nas nisu radnici u niÅ¡ta boljem položaju. Pogledajte samo zakon o radu nedjeljom. Koliko vike i galame je dignuto, jer je bio zabranjen rad nedjeljom. KonaÄno, taj zakon je pod pritiskom medija ukinut. A ti isti mediji se uopće ne bore za prava sitnih radnika koji upravo u trgovini rade kao robovi i roboti i viÅ¡e od osam sati dnevno, bez minimalnih ljudskih prava.
I zato nikakvo Äudo Å¡to se u takvim okolnosti pojavila i seksualna izopaÄenost svake vrste. NaÅ¡ televizijski program, pa i filmovi za mlade vrve seksualnim izopaÄenostima, koje se prikazuju kao sasvim normalne pojave. ProglaÅ¡avanje homoseksualnih brakova jednako vrijednima pred zakonom samo je vrh brijega jedne ogromne sante.
I kad se sudari «Titanic» ove generacije sa tom santom, osuÄ‘en je na potonuće. Vjernici ustanove nisu poÅ¡teÄ‘ene takve poÅ¡asti, jer i tamo su ljudi koji žive u ovoj generaciji. No, mene kod svega ovoga jedna stvar Äudi ili bolje reÄeno ne Äudi, nego mi vrlo mnogo govori.
Sodomija kao vrsta seksualne izopaÄenosti potpuno ruÅ¡i dostojanstvo ljudske osobe. Ne samo da uniÅ¡tava korijenje Äovjeka, nego uniÅ¡tava i njegovu osobnost. Danas se viÅ¡e ne gleda na osobu žene, djevojke postaju jednostavno predmet iskoriÅ¡tavanja. To se vidi na svim razinama.
Privatno, dovoljno je samo posluÅ¡ati razgovore muÅ¡karaca pa da se Äovjek prenerazi koliko malo ima tu poÅ¡tovanja ljudske osobe. Djevojka, žena svedena je na obiÄni predmet, objekt, jednostavno komad.
Tome u prilog govore i svi izbori ljepote i misica. Nudi se samo predmet – osobnost je kod takvih natjecateljica baÄena u posljednji plan i nikako ne smije doći do izražaja. I Å¡to je najgore, tu se redovito natjeÄu natjecateljice ispod 18 godina, dakle maloljetnice, ali nikome ne pada na pamet da bi ustao protiv seksualnog iskoriÅ¡tavanja maloljetnica, jer pred ekranima sjede starci kojima su usta puna sline vidjevÅ¡i tako mlado meso. Ovo grozno zvuÄi, ali je Äinjenica.
No, joÅ¡ gore postaje kada same žene pristaju na tu ulogu i prihvaćaju je i same od sebe prave objekte, ugaÄ‘ajući potpuno neljudskim nastranostima muÅ¡karca, a na isti naÄin i djevojke poÄimaju gledati i razgovarati o muÅ¡karcima. Rasulo na svim razinama. Ovome pridonosi i Å¡kolski odgojni sustav protiv kojeg su biskupi digli svoj glas, no Äini se bezuspjeÅ¡no, jer naÅ¡i politiÄari nemaju kiÄme pred meÄ‘unarodnim tvorcima novog moralnog poretka.
Što je sa drugim grijehovima današnjice?
S pravom se pitamo što li će pohlepnici smisliti kada od nas ne budu mogli izmusti ništa više osim naših života?
NaÅ¡e potroÅ¡aÄko druÅ¡tvo je doÅ¡lo do krajnjeg stupnja „razvoja“ kada se jasno i glasno daje na znanje „raji“ da mogu govoriti, birati, ozdravljivati, odluÄivati, educirati se i uživati jedino ako otvore lisnicu i ako u njoj imaju novca.
Jedan od najboljih pokazatelja POHLEPE je bankarski sustav koji je postao toliko kompliciran da prosjeÄni Äovjek nije u stanju razumjeti jednu obiÄnu otplatu kredita, Äak i ako misli da otplaćuje 8% kamata kredita, plaća barem duplo viÅ¡e zahvaljujući sustavu koji je napravljen na takav naÄin da mi ne možemo iz prve shvatiti da banke koriste lihvarske uvjete poslovanja, i to sasvim legalno, i da te lihvarske poslovne obiÄaje koriste kako protiv obiÄnog Äovjeka tako protiv cijelih država koje su srozane u kategoriju rejtinga kreditnog smeća
Pohlepa je vrlina, a siromaštvo sramota i grijeh!!!
Pohlepa postaje moto Äak i nekih najmnogoljudnijih zemalja, u Indiji i Kini se već godinama propagira kako je sramotno ako je netko siromaÅ¡an. O tome kako je siromaÅ¡tvo postalo SARMOTA u Kini je SveuÄiliÅ¡te Harvard napravilo znanstveni rad, dok je Oxford napravio znanstvenu studiju u najmnogoljudnijim zemljama svijeta s posebnim osvrtom na Indiju u kojoj se takoÄ‘er stvorilo ozraÄje sramote za sve one koji su siromaÅ¡ni ili ovisni o skrbi.
NajÄudnije od svega je da se meÄ‘u takvim zemljama nalazi i NjemaÄka koja bi trebala biti demokratska država. U većini podruÄja Indije i Paksitana siromaÅ¡tvo uvjetuje gubljenje obiteljske Äasti. U Kini se siromaÅ¡tvo povezuje s gubitkom ponosa i sramoćenjem odraslih koji nisu u stanju stvoriti BOLJITAK toÄnije imetak, takve se ljude javno proziva da su neodgovorni i neproduktivni.
Fiksiranost materijalnim i vrednovanje svega prema financijskoj sposobnosti stvara klimu u kojemu cijele države siromaÅ¡tvo smatraju nemoralom i osobnom slabošću, nakon Äega sve moguće podcjenjujuće klasifikacije uniÅ¡tavaju ponos i dostojanstvo graÄ‘ana koji se nakon toga ni ne mogu koncentrirati na bilo Å¡to drugo, takve stigme dodatno odnemažu državama i ljudima da se ekonomski oporave. S druge strane bahatost, pohlepnost i malverzacije postaju vrline., kaze Profesor Walker, ko-autor studije Oxfordskog SveuÄiliÅ¡ta
Sami smo imali priliku vidjeti da ratni zloÄinci, tajkuni, mafijaÅ¡i i druge opskurne liÄnosti dolaze do pozicija moći i da se takvi probisvijeti preko noći pretvaraju u; politiÄare i poslovne ljude.
Po medijima smo mogli vidjeti da se protiv njih vode dugi sudski sporovi koji zastarijevaju ili se odjednom kljuÄni svjedoci predomisle ili nestanu, a da vrli novi politiÄari i poslovni ljudi uporno ponavljaju u udarnim vijestima kako im se; podmeće, kako ih se sabotira kako je u pitanju ljubomora i zavist. Takve osobe voze najskuplje automobile, grade vile bez prestanka, kupuju zemljiÅ¡ta i sliÄno, u vrijeme kada normalan Äovjek jedva sklapa kraj s krajem.
Pohlepnike možete prepoznati po naÄinu komunikacije koji je vrlo karakteristiÄan, to je kombinacija uvrjeda, vulgarnih ispada i melodrame, na nas gledaju s visoka i svakoga smatraju manje vrijednim i manje pametnim…kazu iz Matrix Worlda…4dportal.com
Pohlepnik nikada nije zadovoljan s onim Å¡to ima i uvijek želi joÅ¡, bez žaljenja iskoriÅ¡tava ljude i resurse oko sebe i lako se od „prijatelja“ pretvori u najgoreg neprijatelja ako mu neÅ¡to ili netko ne odgovara. Pohlepnik je isto tako spreman napraviti pakt i s najvećim neprijateljem ako vidi da od toga može izvući ikakvu korist.Pohlepnici pokazuju psihopatske, narcistiÄke i utilitaristiÄke odlike i uglavnom se ponaÅ¡aju kao emocionalni i energetski vampiri.
Pitamo se je li Dante malÄice pogrijeÅ¡io kada je pohlepnike odluÄio staviti u Äetvrti umjesto u najdublji deveti krug pakla?
Za kraj ćemo citirati Mahatmu Ghandija:“Zemlja osigurava dovoljno resursa da zadovolji potrebe svakog Äovjeka ali ne i da zadovolji pohlepu Äovjeka!“